> ilovepanfu -

Så här börja min dag på panfu-_-´

Jag sov jätte skönt och sen så vaknar jag av att det är nån som står mitt framför mig och skriker som en galnig! Vet ni vem det ver? Jo det var min skol lärare som skällde ut mig för att jag sov två timmar för mycket





Här ser ni hur arg hon blir!:O



Hon sa skynda dig du måste till skolan du är så sen! Då sa jag att ja inte gjort mig i årdnig så jag fick fixa mig där..


Det som var bra med skolan det var att alla mina kompisar kom och att det löste sig mellan mig och fröken:) Men det bästa var att man fick sluta klockan 12 så jag tog hem alla min kompisar hem till mig:)








 Här är en bild från skoldagen:D



Här kommer en bild efter skolan när mina klass kamrater kom hem till mig och hade party:D























Kommentarer
Postat av: Jonsson1

Det ser ut som om ni hade väldigt kul! Jag hade också velat vara med, men det tråkiga är att jag sa upp mitt gp i söndags :( så nu är jag inte gp längre men det stör mig faktis nt så mkt, och det är ju bra. O sen är det ju sommar nu så, o då sitter jag nt vid datorn så mkt serru. Men till hösten tänker jag nog bli gp igen =D

2010-06-29 @ 11:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback