> ilovepanfu -

Stor igen!

Titta nu har jag gjort mig till en stor panda igen! Orkade inte vara liten för man är inte lika bra på bild då tycker jag ;) Nu är det en grej som jag gärna vill ha hjälp med. Det är att filma sin panda med det dära programet hypercam 2 eller 3. Är det någonting som man måste köpa eller ladda ner på datan:S? Jag har ju märk att det alldrig kommer att gå om man filmar med kamera eller med mobil. Snälla kan inte någon snäll panda förklara för mig hur jag ska göra?









Kommentarer
Postat av: Iosefine

Hej,jag skulle värkligen villja hjälpa dig,men jag kan inte,jag vetine hur man gör och jag vill också veta hur man gör/Iosefine

2010-05-05 @ 16:30:49
URL: http://willesminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback