> ilovepanfu -

Design:)

Så vad tycker ni om min design?<3 Jag tyckte den var jätte fin:) Förästen har ni hört den hemska nyheten på panfu:O Kamaria hade skrivet på panfu bloggen att någin elak Krucio kanske kommer till panfu! Kamaria har fått upp Kruvios anskite var enda dag! Så det kabn vara möjligt att han är på väg mot panfu! Hon skrev att imorgon ska man komma upp till henne i slottet och prata med om det här hemska! Själv klart ska jag komma för man blir ju nyfiken när man hör sånt här! Men samtidigt blir jag väldigt skrämd av att höra sånt här. Vi vill väl inte att några pandor ska skada sig eller att Krucio tar över hela panfu! Inlägget finns på blog.panfu.se






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback