> ilovepanfu -

Söker fammilj:)

Hej alla pandor<3 Som ni ser på ryubriken så söker jag en panfu fammilj. Ja och det är sant:) Jag skulle jätte gjärna vilja ha en fammilj. Så jag undrar om det är några gp som vill ha en fammilj med mig:) Dte skulle vara trevligt. Men för att ha en fammilj får man inte leta efter en ny fammilj om inte typ jag är inloggad. De som vill ha en fammilj med mig skriv en kommentar i min blogg och bästem när vi ska träffas. Skriv sev,plats och tid. Man måste vara gp eller ha kläder från när man var gp:)





Kommentarer
Postat av: Meja02

Jag har en familj! Vill du vara med i min familj?

2010-06-05 @ 18:49:24
URL: http://mejabloggar.blogg.se/
Postat av: Jonsson1

Jag skulle kunna vara med i din familj, om du vill alltså =D Och föresten har du msn?

2010-06-08 @ 17:48:34
Postat av: nexus pheromones malaysia

Just wish to say your article is as amazing.
The clearness to your put up is simply nice and i can suppose you're an expert on this subject. Well together with your permission allow me to grab your feed to stay up to date with imminent post. Thank you one million and please carry on the enjoyable work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback